Yâd-ı Yâr

Sokağın kalabalığındayım,
Sesin kulağımda,
Yürüyorum;
Derin bir düşünce havuzunda
Yitmeye yüz tutmuş bir havsala ve
Hislerimin gölgesinde kalmış ruhumla
Örseleniyorum.
Yerden kaldırmıyorum kafamı;
Çünkü ne zaman kaldırsam başımı,
Mahmurluğu silinmeyen gözlerimde,
Gördüklerim bütünleşiyor,
Parça parça hayatıma serpiştirilmiş
Sevda ögeleri, büsbütün sen oluyor.
Seni anımsatıyor tüm gördüklerim.
Olanca çaba sarf ediyorum,
Dağıtmak için bu serabı,
Gücüm yetmiyor...

Yalnızlık fısıldıyor tüm sancıları zihnime,
Kesik kesik yankılanıyor.
Nisyana fırsat vermiyor tüm bu olanları.
Yalanları bağışlıyorum,
Yeniden dinleyip inanıyorum.
Akıllanmıyorum
Tekrar bağışlıyorum,
Dar koridorları aşıp
Kendime kavuştum sanıyorum,
Senden başkasına ulaşamıyorum.

Zihnimi kapatıyorum tüm bunlara,
Ve açtığımda göz kapaklarımı,
Gözlerim puslanıyor.
İşte, kaldırımda bir kadın yürüyor.
Her şeyiyle sen olan bir kadın,
İnkar etmiyorum, inanıyorum.
Böyle inanmıştım sana da.
Ve bir buse ile gösteriyorum
Bu aldanmışlığı,
Sen olduğuna şüphem kalmıyor o anda,
Müthiş bir hızla kayboluyor
O güzel kadın zamanda.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşka Dâir Efkâr

Ben kimim? Sahi nedir? Kimdir?

İmkansızlık