Yâr Gelir...

Yüzünde pür neşveyle bu cihete yâr gelir,
Boyunda bin işveyle inci gibi yâr gelir.
Nice cânlar tutulur güneş gibi çeşmine,
Kulunum, bir nazârla şu cânıma cân gelir.
Sûretini görünce, aklım gider başımdan,
Hayret ile gözümden sicim sicim yaş gelir.
Nice bezmde dolaşır şânın Leylâ misâli,
Bîhûş oldum Kays gibi, çöller bana dar gelir.
Düştüm yollara seni meclis meclis aradım,
Oturdum dost bezminde yüreğime gam gelir.
Elinde bir şişeyle sâki geldi yanıma,
Dedim, “doldur kadehi, ciğerimden hâr gelir.”
Âh ki hasretin oku, yara açtı gövdeme,
Sînemden çay misâli, oluk oluk kan gelir.
Derler, Sâhî yamansın, niçin hiç anlamazsın?
Gayrı sanma o yâri, beklersen zaar gelir...

Yorumlar

  1. Şiirleriniz için sıkı bir takipçi kazandınız. Harikulade... Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Büyük mutluluk ve gurur duydum. Güzel düşünceleriniz için minnettarım. :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşka Dâir Efkâr

Ben kimim? Sahi nedir? Kimdir?

İmkansızlık